Thursday, November 5, 2009

Jalan & Shopping lagi...

Lebih kurang dua minggu saya tak update blog. Saya sedikit sibuk. Juga sedikt malas. Penat pun ada. Sekarang sakit belakang makin menjadi-jadi. Kaki juga selalu sengal-sengal. Tapi belum bengkak macam gajah lagi.


Sabtu lepas saya dan suami pergi ke My dear warehouse sale di Puchong. Niat di hati mahu survey Playpen & baby car seat saja. Kak Ina pernah bagitahu saya jika My dear buat sale, boleh dapat playpen RM60 sebiji. Saya pun teruja. Jenuh juga cari lokasi My dear ni. Al-maklumla, kami tak biasa berjalan area Puchong/KL. Sampai saja, ramai betul orang bershopping. Mostly, wanita berperut buncit macam saya. Kamu hanya akan jumpa ramai spesies macam saya ni di tempat² baby sale saja. *Senyum*


Hampir sejam berpusing² melihat barang (saya pun dah tak larat nak berjalan actually), kami berjaya membeli barang² yang kami inginkan untuk si kecil 'Din'. *Senyum lagi*


opps! I did it again.. huhu...



Antara tangkapan yang berjaya dibuat.. *senyum ke telinga*



P/s: masih mencari baby car seat yang sesuai & berpatutan... =)


No comments:

Post a Comment