Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah!

Alhamdulillah.


Kita sudah melangkah ke tahun baru 1431 H pada hari ini. Cepatnya masa berlalu.
Rifqi pun dah berusia 17 hari. Makin besar dia. Setiap hari minum susu ibunya saja. *senyum*


Saya juga sudah 17 hari berpantang. Bagi ibu-ibu yang menjalani pembedahan caesarean macam saya, kami perlukan lebih masa untuk sembuh sepenuhnya. Jadi masa pantang bagi kami sepatutnya 100 hari (seperti kata mak bidan).



Wahai UiTM
, saya mahu cuti tambahan! pleeeeaaseeee!!



Pelbagai pengalaman baru saya pelajari semenjak mempunyai cahaya mata sendiri. Alhamdulillah saya masih punya ibu yang sanggup menolong saya menguruskan Rifqi. Hujung minggu pula suami saya akan menolong saya. Saya cuma perlu menyusu Rifqi sambil goyang kaki. Rasa bak puteri pula. *sangat suka*



aksi comel Rifqi masa tidur.. *loveliness*




p/s: semakin hari semakin malas hendak pergi kerja... =P

No comments:

Post a Comment