Tuesday, February 23, 2010

Azam-tak-berapa-baru di tahun baru..

Syooh.. syooh!


Dua ekor labah-labah baru saja melompat keluar tadi. Kamu nampak tak?


Haish. Dah bersawang blog ini. Lama juga saya tak update. Saya saja perasan sibuk sejak kebelakangan ini. hehe..


Oh ya. Saya baru memasang/membuat azam baru untuk tahun ini. Masih belum terlambat bukan walaupun sudah mahu masuk bulan ketiga di tahun baru.


Kamu sila lihat gambar di bawah.



Nampak tak? Mari lihat dari jarak dekat pula.




Tak nampak lagi? Ok. Cuba kamu fokuskan kedua-dua anak mata ke arah hidung pula.





Nah. Sudah nampak kan?



Ya, tahun ni saya berazam hendak menjadi pemerah susu tegar daripada pemerah susu ala kadar. Saya berharap azam tak-berapa-baru saya ini akan tercapai. InsyaAllah.. Seperti biasa, kamu doakan saya ya!


p/s: Medela freestyle masih menjadi idaman hatiku.. huhu..

No comments:

Post a Comment