Thursday, February 25, 2010

Wajah kesayangan hamba..


Saya malas nak upload gambar rifqi banyak-banyak. Mahu jadi eksklusif kononnya. Ala-ala selebriti gitu.Namun, ada beberapa keping foto rifqi yang ingin saya kongsi bersama kamu.



Nah! sila tatap wajah kesayangan hamba ini puas-puas (especilly buat mamaAliya!)..





mahu menggeliat sikit =)



argh, bosannya!



muka kekenyangan.. =P


muka kelaparan pula =)



orang pandang saya ke bear ni? control2.. =)




mari eksesais lidah! =P




rambut ala-ala trojan.. hehe.. =)



amboih.. sukanya dia.. =)



rifqi nak berdiri la, bonda.. =)




Saya sudah botak.. hensem tak?




bonda nak upah susu dah..yay!




eeiii geramnye.. =)



cak!! =)



muka minta ditukarkan pampers... hehe.. =)



Sekian sahaja dari saya. Terima kasih dan sila datang lagi!! (^_~)v






2 comments:

  1. ahahahha...tetibe ade plak muka selain rifqi :P

    ReplyDelete
  2. Ha.. sangat Q!!! I ounya dah umur 3 tahun. Memang senorok bila bermain dengannya.

    ReplyDelete