Wednesday, March 31, 2010

AprilFool is my birthday!




Saya: Hari ni birthday aku!

Orang itu : Yela tu, Aprilfool..

Saya: Betul la.. Hari ni birthday aku!

Orang itu
: Alah, Aprilfool ko tak menjadi la..
Saya: Ok, tak caya tengok IC aku ni

Orang itu: (Diam jap) Gotcha! Aprilfool!
Saya: Nape lak ni?

Orang itu
: Aprilfool sebab aku pura-pura tak tahu birthday ko on Aprilfool..
Saya: Oo Ok. Ape-ape la... =P




Dulu-dulu ramai yang tak percaya birthday saya pada 1 April. Ok. Mula-mula agak sedih. Konon-konon mahu kumpul 'birthday wishes' sebanyak yang mungkin tapi 'Aprilfool wishes' yang lebih.


Sekarang saya sudah tidak kisah sangat. Semakin saya berusia semakin pudar semangat mahu menyambut hari lahir. "Birthday wishes' dari famili dan teman-teman rapat sudah cukup memadai.


Tahun ini usia saya bertambah lagi. Syukur saya masih dapat bernafas sehingga usia 27 tahun ini. Moga-moga doa kalian yang mendoakan saya panjang umur dan murah rezeki itu dimakbulkan Allah. Amin.


Kepada student-student saya, terima kasih di atas surprise-yang-tak-berapa-suprise birthday cake itu. Sungguh saya terharu!


Black Forest cake yang sangat yummy!




Sengih lebar sebab dapat kek. Ada lilin tu!



Student-student saya. Saya dah anggap mereka macam adik-adik saya.


Oh lupa. Happy 4-months birthday buat anakanda kesayangan saya- Mohamed Rifqi bin Mohamed Ridzuan. Bonda sayang kamu sangat. Ayahanda juga..




Ala la la... malu pula dia....


Lagi sekali. Pandang camera bonda ni.


One...


Two...



Three!
Selamat berusia 4 bulan sayang!


p/s: Interview?? Kecut perut.. huhu..


No comments:

Post a Comment