Monday, May 17, 2010

Hari ibu yang terlewat..


Konon-konon berada di oversea.. ahaks.. =)




Tahun lepas, saya bergelar seorang ibu. Kira-kira baru lima bulan lebih saya menikmati kehidupan sebagai seorang ibu kepada Mohamed Rifqi. Macam tak percaya yang saya pernah mengandung sembilan bulan, melalui detik-detik kelahiran dan melihat Rifqi membesar.



Kalau boleh, saya mahu berhenti kerja. Tinggal di rumah, menjaga Rifqi dan melihat dia membesar di depan mata saya.



Kalau boleh!



Namun, saya yakin saya mampu membesarkan Rifqi dengan baik walaupun saya bekerja. Ramai wanita/ibu yang telah berjaya membuktikan mereka mampu membesarkan aset berharga mereka walaupun sibuk dengan kerjaya masing-masing. InsyaAllah saya juga boleh!



Terima kasih buat suami saya yang menghadiahkan percutian ke Bukit Tinggi sempena hari ibu yang lewat seminggu. Sungguh saya sayang kamu!




Dua permata + cinta hati saya...



p/s: Selamat Hari Guru buat diri sendiri... (^_~)v

No comments:

Post a Comment