Wednesday, July 13, 2011

Empat belas haribulan Julai dua ribu sebelas...


Hari ini. Khamis malam jumaat.


Merupakan hari yang amat bermakna buat dua insan yang bermakna dalam hidup saya.


Pertamanya : Iza Karmila.


Beliau ialah kakak ipar saya. Hari ini beliau akan menyambut hari lahir yang ke-__. Semoga beliau panjang umur, dikurniakan kesihatan yang berpanjangan, jodoh yang kekal dengan abang saya dan dipermudahkan semasa bersalin kelak (bulan depan).

Amin!


Keduanya: Mohd Dona.

Beliau ialah pelajar di bawah seliaan saya tahun lepas. Hari ini beliau akan berangkat ke Australia untuk melanjutkan pelajaran peringkat Ijazah sarjana tajaan JPA.


Tahniah Dona. Saya akan sentiasa doakan kamu berjaya dalam hidup.


Nota:

Buat kamu yang tidak pernah datang berjumpa dengan saya sepanjang projek tahun akhir, yang telah mempersembahkan tesis projek tahun akhir tanpa merujuk saya dahulu, yang telah men'delete' saya dari akaun Facebook kamu, yang telah mungkiri janji-janji untuk menghantar laporan praktikal kepada saya dan yang langsung tidak berterima kasih kepada saya menolong memperkenalkan kawan saya kepada kamu semasa kamu mula-mula sampai di sana.

Maaf, tiada redha dari saya buat kamu. Juga tiada doa dari saya buat kamu. Saya berdoa dari Allah semoga zuriat dan keturunan saya tidak mempunyai sikap seperti kamu.. Amin!


p/s: benarlah melayu mudah lupa....


No comments:

Post a Comment