Thursday, January 31, 2013

Sahabat




Pada suatu hari,



Saya : Si Polan ni upload gambar isterinya masak kemudian puji masakan isteri dia di              Facebook. Suami saya tidak pernah pun buat macam tu


Dia   :  Suami Zura bahagia dengan Zura. Prof. Muhaya kata orang bahagia tidak perlukan penghargaan dari manusia.  Orang tidak bahagia sahaja yang akan menagih perhatian dan pujian dari manusia. Untung Zura dapat suami sebegitu.


Saya : Terkedu! Rupa-rupanya selama ini mata saya tidak celik walaupun ia terbuka luas. (*_*)




Terima kasih sahabat kerana mengingatkan diri ini yang selalu alpa. Terima kasih kerana menjadi sahabat yang membuat saya selalu merasa bersyukur di atas segala kurniaan-Nya.



Alhamdulillah.



p/s: mari belajar memasak! (^_~)v



No comments:

Post a Comment